دل شکستنی . . .

عاشــــــقی ممنوع!

حتی شما دوست عزیز!

درباره من
غم نویس نیستم... فقط گاه و بی گاهی....اب و هوای دل را مکتوب میکنم... همین!650-370
منوی اصلی
آرشیو موضوعی
آرشیو ماهانه
نویسندگان
تازه ترین مطالب
لینکدونی
پیوندها
قالب وبلاگ (کافه اسکین)
عاشقانه.تنها زندگی کردن
˚°◦.♥.◦°˚قلب یخی˚°◦.♥.◦°˚
paramour love
دانشجویان مدیریت اجرایی قشم
عاشقانه هایتان شیرین
ساعت تنهایی
محصولات زناشویی
ژیگولوهای سقز
من و عشق ممنوعم
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق ممنوع! و آدرس betty.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
امکانات
 RSS 

POWERED BY
LoxBlog.COM

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 5737
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




دریافت کدهای جاوا برای وبلاگ شما

 

میگویند شکستنی رفع بلاست ، ای “دل” تحمل کن شاید حکمتیست !



نظرات شما عزیزان:

....
ساعت20:42---28 آذر 1391
من منتظر بودم جواب بدی اما انگار بی فایدست

Elahe
ساعت14:44---27 آذر 1391
kheyli ghashang bod

...
ساعت18:48---25 آذر 1391
سلام عزیزم
منظور من از عشق عشق یه انسان به انسان دیگه بود و وبلاگ شما هم اکثر مطالبش درباره ی عشق انسانیه حالا جالب اینجاس که اسم وبلاگتو گذاشتی عاشقی ممنوع و دیگه اینکه منظورتو از وزار ارشاد و سایت های ایرانی متوجه نشدم اگه میشه بیشتر توضیح بده..


...
ساعت17:52---22 آذر 1391
سلام

دیدگاه من نسبت به وبلاگت اینه که ..

راستشو بخوای اصلا جالب نیست..خیلی غمگینه..بابا عاشقی همش کشکه..ما خودمون هزار تا قصه داریم شما هم با این وبلاگاتون بدتر دل آدمو میگیرید..ببخشید من اصولا آدم رکی هستم..اگه با نظرم مخالفی بیا وبلاگم و قانعم کن..
پاسخ:سلام . .. ممنون ک نظر دادی سعی میکنم یکم شادترش کنم ببین عشق تو دوس داشتن یه فرد خاص خلاصه نمیشه...تو این دوره عشق رو مثه خیلی چیزا تحریف کردن وبنا ب گفته ی جاهلای این دوره و زونه عشق یعنی کشک!کی گفته عشق به خداکشکه؟عشق به امام مهدی کشکه؟به حضرت خامنه ای کشکه؟به امام علی کشکه؟و . . .خیلی خوب میشد اگه یکم قبل از حرف زدن فکر کنیم.بازم ممنون...راستی ببخشید یکم رک حرف زدم..چون منم اصولا ادم رکی هستم.راستی,برای وزارت ارشاد ایران متاسفم که تمرکز فیلتر کردنو رو سایت های خارجی گذاشته...اول باید وبلاگ های بیمصرف و اضافه رو حذف کنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 17 آذر 1391برچسب:,ساعت 12:32  توسط شیدا